[Callers] Sight calling

David Tesar davidt na ucw.cz
Pondělí Září 19 14:06:40 CEST 2005

Pekny den vsem.

> Podle me to take neni jen tim sight callingem.

Ohledne stereotypu: vse podstatne uz bylo receno, souhlasim s tim, ze
problem neni v metode, ale v callerovi. Navic kdybych mel posuzovat pouze
ceske prostredi, tak nejvetsi stereotypy produkuje modulove callerovani
(napr. Swing Thru, Girls Fold, Peel the Top, R & L Thru, nebo Heads
Promenade 1/2, R & L Thru, to jsou kombinace, ktere uz nemuzu ani slyset,
natoz potom tancovat).

> Urcite se Vam nekdy stalo, ze proste callerujete a callerujete, a ono nejde
> a nejde.

Mockrat.

> Mate nejaky zajimavy tip, jak to vylepsit
> 0) hned v tomto bloku

Me zachranuji moje papirove poznamky a leta praxe pouzivani cue cards.

> 1) v nasledujcim bloku

Pokud blokem myslis jednu sekvenci SS -> SS, tak totez co v predchozim
pripade.

> 2) v naseldujicim tipu

Nekdy kafe, ale uplne nejvis mi pomaha poslechnout si nekoho jineho.
Kupodivu ne si na nej zatancovat. Asi proto, ze i u tancovani musim
premyslet. Ale kdyz jen posloucham musiku a callera, tak me to nejak
uklidni a je to pak mnohem lepsi.

> 3) pro jiny den na callerovani to pravdepodobne odezni, ale co se sebou,
> kdyz je to napr. vecer na Convention, ze :-)

Kdyz neni den, tak proste neni den, ale diky uplne cerstvemu zazitku z C2
vikendu v Nemecku (respektive soboty) muzu sdelit zkusenost. Kdyz jeden z
nejlepsich calleru nema svuj den, je to porad lepsi, nez kdyz nemam svuj
den ja. A proto reseni bodu 3) je stat se jednim z nejlepsich calleru.

David