[Callers] Pouziti figury Lead Right a dalsi

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Leden 9 19:28:19 CET 2006

No jestli si pamatuji, tak na A1 jsme udelali to co jsem rikal, byt blbe :-)

)
)
)(
)(
  (
  (

tedy kdyby outfaces to spravne udelali :-)) tak varianta A

No a kdyz to delali Cckari tak to vypadalo nejak takto

AA
  (   )
    V V

opravdu tak daleko :-)) je mozne ze ti spodni oznaceni jako TITO udelali
minivlnu to uz nevim a uz vubec nevim jakou

Jinak diky za prima vikend, neutuchajici snahu calleru se priliz
nerozcilit :-)  a opet vyborny obed

A nestrilejte furt po tech Vice, kdyz sou tajni !!!

cauky priste
Pyro