[Callers] Pouziti figury Lead Right a dalsi

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Čtvrtek Leden 12 14:22:33 CET 2006

> Myslim si, ze by bylo velmi uzitecne, pokud bychom se dokazali dohodnout,
> co vsechno do techto materialu zaradit - a take na alespon priblizne
> stejnem vykladu uvadenych informaci (idealne take v konzistenci se zbytkem
> sveta), jinak z toho bude akorat zmatek.
>
> Je to realne?

Realne? Mozna jsem prilis velky skeptik, ale domnivam se ze to co tu pises
realne NENI.

Vyrobit nejaky material je bez problemu. To chce jen lidi ochotne venovat
tomu svuj cas. Takovych je sice cim dal mene, ale verim, ze by se jich stale
naslo dost.
Pak samozrejme potrebujes, aby ti lide dokazali spolu komuniovat... a kazdy
z nich umel akceptovat nazory toho druheho. Protoze vysledny material nutne
bude kompromisem v nazorech, videni a chapani tech lidi. Tomu se da predejit
tim, ze to cele udela jeden clovek.... ale pak je otazka jak moc prijatelny
ten material bude pro ostatni... myslim ze malo, kazdy tam najde neco s cim
nesouhlasi. To se ale patrne stane i kdyz to bude pripravovat skupina lidi.
Oni se mozna dohodnou, kazdy prijme cast pravdy a videni tech ostatnich...
ale pro ty komu takovy material predlozis to bude porad neco co jim
predklada nekdo jiny... Nekdo to akceptuje jako dogma, nekdo jako zajimavy
studijni material na tema "Jak to vidi oni" a nekdo... nekdo to odmitne,
pokud to bude v rozporu s tim jak to vidi on. Navic... jaka by mela byt
pozice tohoto materialu? Mel by byt nadrazeny tomu co se pravi v definicich
a materialech Callerlabu? Mel by jim byt podrizeny? Vedle nic fungovat
nemuze, nutne se dostanou do konfliktu...
A jak zajistis jeho dodrzovani v mire alespon "co nejvetsi"? Budes lidi
prosit? Budes je presvedcovat? Budes je nutit? K tomu poslednimu nemas paky
a na ty predchozi moznosti neverim. :-(

Tim nerikam, ze pokud by se na necem takovem melo pracovat a byl by zajem i
o muj nazor, nejsem ochoten se na tom podilet. Jsem. Ale presto... ve
smysluplnost takoveho podniku neverim.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz