[Callers] DO PA SO

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Pondělí Leden 16 11:50:02 CET 2006

> Ja zase slysel definici Coner jako prvni dama proti smeru promenady, a
> Partner prvni dama po smeru promenady.
> Dle meho soudu je to nejjednoznacnejsi definice techto dvou dam pro me
> jako
> pro chlapa.
> Takze pokud udelam 1/2 sashay, a ozve se Allemande left conner, zatocim se
> se svoji puvodni partnerkou.

Ano, pokud by povel byl Allemande left chapu tvuj nesouhlas. Ale Povel je
DOPASO. A u nej mas zacit zatockou za levou ruku s partnerkou. Zajiste uznas
ze existuji pripady kdy muj partner je zaroven muj corner... Nejsem si tak
uplne jisty tim ze tady je tvuj partner i corner - to je podle platnych
definic dost problematicke, ale chapal bych proc to tvrdit a jak obhajovat.
Ale o tom kdo je partner pochyby rozhodne nemam.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz