[Callers] DO PA SO

michal.benes na skoda.cz michal.benes na skoda.cz
Pondělí Leden 16 11:39:15 CET 2006

Ahojky,
tak jeden nesouhlas -

> odkdy mam  ve formaci Static Square, halfSashay couple jako chlap
> (tanecnik predstavujici pana )partnerku vpravo. Ja celou dobu co se ve
> squaru pohybuji predpokladam, ze je ode mne vlevo a pokud se mylim, rad
> bych vedel proc.

Ja zase slysel definici Coner jako prvni dama proti smeru promenady, a
Partner prvni dama po smeru promenady.
Dle meho soudu je to nejjednoznacnejsi definice techto dvou dam pro me jako
pro chlapa.
Takze pokud udelam 1/2 sashay, a ozve se Allemande left conner, zatocim se
se svoji puvodni partnerkou.
Bude - li Heads pass thru, Sides pass thu, a Allemande left coner, opet se
tocim se svoji puvodni parnerkou

> Dale predpokladam, ze pokud caller nevyslovi pozadavek na
> vytvoreni kruhu a vychozi pozice jsou couples nikoli circle, kruh proste
> nema jak vzniknout.
> Vlada

To predpokladas Ty, avsak je otazka, zda to predpokladaji i tanecnici :-)
Pokud to vezmu presne dle definic, tak mas pravdu a souhlasim s Tebou. Ale
... dle meho soudu to neni jednoznacne (viz. neco podobneho z nasi jedne
diskuse :-) ) .

Kazdopadne pri tomto zminovanem pouziti bych to ujasnil pouzitim
upresnujicich povelu, napr. "face original partner" ... "go to the original
coner", a pod.

Preji pekny den
Benitto