[Callers] DO PA SO

Malý Miloslav 906322 MalyM na dpp.cz
Pondělí Leden 16 12:39:47 CET 2006

> Ahoj Milo,
> souhlas, lec debata vznikla o konkretni situaci a tam opravdu
> nebylo pouzito dopaso pri dvou tanecniku stejneho "tanecniho"
> pohlavi v jednom paru. Navic u tebou popisovane situace je
> snad samozrejme upresneni same sex All.left

Jiste, ale to nic nemeni na tom, ze si tanecnici
(nekteri) mohli rici - jsem na miste zenske, funguji
jako zenska a udelali Do Paso bezpohlavne.

Ten priklad s tim Allemande left byl jako ukazka,
jak toto bezpohlavni pojeti muze vzniknout.

Takze se tanecnici na doplnujici napovedu, ze se maji
tocit vice, docela vklidu vydlabnou protoze
1) nevedi co znamena
2) nevidi duvod proc ho vzit na vedomi

Nekteri to tedy udelali jak jsi chtel, jini se k tomu
postavili bezpohlavne a vysledkem byl namlaceny frnak.
Jenze to na situaci nic moc nemeni - pokud uz pri prvnim
setkani s podobnou situaci k tomu neprijde jasne vysvetleni.
A to nebyva. Takze pak nasleduje spatne pochopeni urciteho
pravidla s jeho naslednou spatnou aplikaci v dalsich pripadech.

Miloslav Maly