[Callers] DO PA SO

Michal Antonin Antonin na jtbank.cz
Úterý Leden 17 08:01:53 CET 2006

> right hand lady
>
>    Ach ano, tady je zakopana selma... Kdyz jsem to rano cetl
> tesne pred startem do prace, prehledl jsem ono "full turn".
> Pokud tanecnici zacnou s tim, koho maji v dany moment pred
> sebou a provedou skutecne plnou otocku, mohou startovat za
> tim, kdo byl pred half sashayem jejich corner a neni potreba
> trajdat pres pul planety.

Ale kdyz uz se to tu objevilo...
Taky jsem puvodne to "full turn prehledl". Predstavme si tedy, ze by tam
nebylo, a nechme se unest fantazii. Neni prece potreba chodit pres pul
planety.
Turn partner 1/2 by the left ...mam pred sebou puvodni RH lady a potrebuji
Corner. Inu co, jsem na krouzku, jdu vpred, mam volnou pravou ruku, ona
taky...
PULL BY
mam pred sebou puvodni Opposite Lady, situace je stejna jako vyse, jen volne
ruce mame leve
LEFT PULL BY
mam pred sebou Corner! No vida...pravou ruku mam volnou, to by taky sedelo
Turn corner  1/2 by the right
 jsem zhruba na opacne strane ctverylky, nez jsem zacinal
mam pred sebou puvodni Opposite Lady a muzeme smele zpet
LEFT PULL BY
PULL BY
potkavam svoji puvodni partnerku, nic nebrani udelat Courtesy Turn
a jsme na Static Square a s trochou stesti to cele vypadalo elegantne a
tanecne.
Akorat nevim, jak bych to tanecnikum dostatecne rychle rekl...

MA