[Callers] DO PA SO

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Leden 16 19:58:32 CET 2006

Andris Vladimír wrote:
> Ahoj Petre,
> ten caller pouzivajici nehoraznosti s dopaso jsem byl ja, a v
> navaznosti na tvou odpoved Pyrovi bych se te rad zeptal zatim na jednu
> jedinou vec, odkdy mam  ve formaci Static Square, halfSashay couple
> jako chlap (tanecnik predstavujici pana )partnerku vpravo.

   Podivejme se, co o te figure rika Callerlab: vychozi formaci je podle
nej CIRCLE OF COUPLES. Nemam duvod o tom pochybovat (na rozdil od mnoha
jinych definici, ze ...)

   Pak tim, ze caller zaveli tuhle figuru, tanecnici vytvori krouzek.
Uplne stejne jako by zavelel Circle nekam. Maji tedy krouzek - a to je
jedina formace, na ktere je pozice panu a dam zcela jasna.

> Ja celou dobu co se ve squaru pohybuji predpokladam, ze je ode mne
> vlevo a pokud se mylim, rad bych vedel proc. Dale predpokladam, ze
> pokud caller nevyslovi pozadavek na vytvoreni kruhu a vychozi pozice
> jsou couples nikoli circle, kruh proste nema jak vzniknout.

   Tvrzeni zamitnuto coby nepravdive. Dukaz: mnohokrat jsem te slysel
callerovat "Circle left" ze staticke ctverylky, bez pokynu k vytvoreni
krouzku.

 PD.