[Callers] 3/4 Tag the Line - myšlenková beznaděj

Milan Vancura milan na ucw.cz
Čtvrtek Květen 10 14:45:35 CEST 2012

> Ahoj kolegové calleři :-)
>
> Nevím, jak je to u vás, ale já jak se zaseknu na nějaké kombinaci, tak to z
> hlavy nedostanu. Pořád vymýšlím, jak zpestřit výstup z povelu 3/4 Tag the
> Line. Nejčastěji používám následně:
>
> Ends (Girls/Boys/... prostě ti, co nejsou ve vlně :-) Face Right/Left and
> Diamond něco
> Clover and Fan the Top/Lock It
> Ends Trade a něco
> Spin the Windmill
>
> To je málo (občas mě možná něco jiného napadne, ale žádná sláva to není.
> Máte nějaké funkční protinávrhy?

Ahoj,

už jsem nějakou dobu mimo SD, ale pamatuju si, že na takovéto otázky dá pár
nápadů databáze Vica a Debbie Cederových:

http://www.ceder.net/choreodb/query_level_and_call.php4

Zadej si level (Plus) a call (3/4 Tag the line) a dostaneš nápady.

Milan