[Callers] 3/4 Tag the Line - myšlenková beznaděj

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Květen 10 15:43:26 CEST 2012

otazka na jakym levelu a kvalita tanecniku

z prave vlny treba ends trade 1,5,
in your direction finish right left thru :)

nevim jak by slo pouzit ends cross fold extend. Naivne se domnivam ze by
mohlo dojit k tidal :)

Pyro