[Callers] 3/4 Tag the Line - myšlenková beznaděj

Milan Vancura milan na ucw.cz
Čtvrtek Květen 10 15:56:32 CEST 2012

Ahoj ještě jednou,

abys měl (a každý, kdo bude chtít) něco přímo ode mě, tak jsem matňě
zavzpomínal na svou SD éru. Samozřejmě nic z toho nemáš se zárukou a setup
holek a kluků si musíš najít sám, ale chtěl jsi nápady, tak tu jsou:

> To je málo (občas mě možná něco jiného napadne, ale žádná sláva to není.
> Máte nějaké funkční protinávrhy?

Jestli chceš něco zajímavého málo častého, tak zkus:

Centers Spin the Top; the others Face in
Everybody Square Thru 3
Wheel and Deal
Dixie Grand
----
A1:
Centers Square Thru 3
the others Face In and start Split Square Thru 3
----
A2:
Centers Fan the Top, others (Partner) Hinge; everybody Roll
Quadruple Pass Thru
----
A2, to samé jako minulé, ale srozumitelněji:
Centers Fan the Top and Roll, others Single Wheel
Everybody Quadruple Pass Thru

lehčí záležitosti by mohly být třeba:

Centers Turn Thru
Everybody Trail Off
new Ends Slide Thru
clap clap clap
----
Centers Square Thru 3
Everybody Half Zoom
Single Hinge
Ends Fold
Dixie Grand
----
A1:
Centers Turn Thru
Put Centers In
As Couples Face Out and individually Roll
Centers Pass Thru
RLG
----
A1:
Centers Square Thru 3
Everybody As Couples first go left, next go Right
Lines Up & Back

Jo jo, vymýšlet srandičky, to by mě bavilo...

Milan