[Callers] 3/4 Tag the Line - myšlenková beznaděj

Martin Sladek caller na martinsladek.com
Pátek Květen 11 19:51:08 CEST 2012

Takze mame jeste ctvrtou variantu :) Zajimalo by me, jak to bylo
presne callovane. Ja bych to rekl radeji:
All Four Couples Right And Left Thru

(Ano, vim, ze by to melo byt spise All Eight Right And Left Thru, ale
tomuhle tanecnici lepe porozumi, protoze to maji tak zazite.)

Finish je jasne definovany concept:
http://www.ceder.net/def/finish.php4?language=usa&level=C1V
Na zarazeni do C1V bych nebral ohled, nebot se porad bohate pouziva.

S pozdravem
Martin Sladek