[Callers] 3/4 Tag the Line - myšlenková beznaděj

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pátek Květen 11 15:19:08 CEST 2012

no jednoduse, mas wrong way thar tedy dve zkrizene prave vlny a kazdy
jde ve svym smeru, kam cuci dopredu a az tam prijde i ten druhy tak
courtesy turn. uz sem to parkrat i tancoval .)
Ale souhlasim s Medvedem ze lepsi bude jen right left thru bez "finish"
Pyro