[Callers] Nejasnosti v provádění figur (fwd)

Tomas Machalik doug na square.cz
Čtvrtek Červenec 17 11:25:02 CEST 2014

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 16 Jul 2014 19:29:28 +0000
From: Beran Jan <alnagon at isdata.cz>
To: "callers at square.cz" <callers at square.cz>
Subject: RE: [Callers] Nejasnosti v provádění figur

Ahoj,

vím, že nejsem caller, ale nedá mi to, třeba názor pouhého tanečníka bude
taky cenný.

K první situaci:

 S dovolením když slyším Centers, tak očekávám povel pro centers v každé
půlce čtverylky. Když za tím uslyším Couples, tak to přehodnotím, jako, že
chtěl caller říct Couples, Centers Run, tedy jednoznačně kolem celého
páru. Názor 1 bych tančil, když by řekl Center Couples Run Around One.
Když by zaznělo Center Couples Run, pak bych vzpomínal, jak tohle chtěl
tento Caller minule, ale taky spíš kolem dvou.

 Druhá situace - opět bych vzpomínal, jak tohle chtěl tento caller
naposled a pokud bych ho neznal, koukal bych kolem sebe a tipuju, že by to
spíš skončilo tím alamem, o fantomech se tam nemluví.

                  Alnagon