[Callers] Nejasnosti v provádění figur

Miloslav Malý mm na chello.cz
Čtvrtek Červenec 24 21:02:54 CEST 2014

Abych pravdu rekl, co se dela v zahranici me aktualne tak moc nezajima (i
kdyz i to beru v potaz) - nasi tanecnici vyššich programu asi na nizsi
programy v zahranici chodit nebudou, takze u nich je to jedno.
Ti, kdoz jsou aktualne na MS a Plus, nejezdi ani po ceskych akcich, natozpak
zahranicnich. Takze me momentalne zajima, co se dela ci nedela u nas,
protoze leckteri tanecnici vyssich programu na nasich akcich chodi i na
nizsi programy.

Miloslav Maly

> Z vetsiny
> odpovedi, ktere jsem na dotaz k centers couples run
> dostal vyplyva, ze se s tim na nasich akcich nesetkame,
> protoze uz se to nepouziva.

    Pozor - nepouziva se presne to, co jsi pouzil ty. Princip, tj. As
couples koncept na nizsim levelu, se pouziva (zazil jsem to i v zahranici).

  PD.