[Callers] Nejasnosti v provádění figur

Beran Jan alnagon na isdata.cz
Čtvrtek Červenec 17 19:33:30 CEST 2014

 Ahoj,

 kdybyste už na toto téma ode mne četli už druhou věc, není chyba na vašem přijímači :-)

 Dovolím si také z pohledu chabého tanečníka C1:

 Vložím do toho trochu lingvistiky:

 když slyším CenterS (s tím S na konci), pak to podle mne musí být středoví v každé vlně, ale pak už mi k tomu nesedí to Couples.

 Kdybych naopak slyšel Center Couples, tak ač je to řečeno nekorektně, budu to chápat jako As Couples Centers.

 A taková odbočka, možná daná mou špatnou znalostí angličtiny, ale nemohu si pomoct, když slyším AS něco, tak mi to evokuje, dělejte to jako byste byli něco a nikoliv tak, jak se to správně používá - jste něco a chovejte se jakobyste to něco nebyli, v tomto případě jste pár a chovejte se jako byste byli jeden člověk.

 A k druhé úloze - myslím, že naprostá většina, pokud u tohoto callera nebudou mít zažité něco jiného, se chytne do Alama. Ještě možná bych udělet ten swing a rozhlížel se, kdo že to může udělat slip, když já ne.

                                  Alnagon

Od: callers-bounces na square.cz za uživatele Jiri Pyrotechnik Fischer
Odesláno: 17. července 2014 11:12
Komu: Konference calleru Square Dance
Předmět: Re: [Callers] Nejasnosti v provádění figur

No kdyz se na to podivam ze svyho pohledu slabyho c1 tanecnika :D

Dne 16.7.2014 17:32, Miloslav Malý napsal(a):
> Ahoj, rád bych se zeptal na váš názor na následující situace.
>
> První situace:
> Výchozí pozice tidal two faced lines (dlouhá dvouksichtovka).
> Co se má udělat když caller použije: Centers couples run?

Mne osobne z callu vyplyva ze aktivni a osloveny jsou dva pary very
centers a delaji run kolem jednoho tanecnika. Pokud by mel byt run kolem
dvou, pak by to muselo byt receno jako as coupples centers run.

> [...]
> nemusí tanečníky upozorňovat na to, že mají jít kolem celého
> páru, naopak, pokud chce, aby prostřední pár šel pouze kolem
> jednoho tanečníka, musí na to tanečníky výslovně upozornit.
>

> Druhá situace:
> Výchozí pozice vznikne, když se ze základní čtverylky
> udělá Boys run - vzniknou čtyři samostatné minivlny, které se
> nedrží v Alamo style. Caller použije v této situaci Swing thru.
> Názor 1: tanečníci spojí ruce do Alamo style a všichni udělají
> Swing thru.
> Názor 2: tanečníci nejsou v Alamo style, proto musí pracovat s

Z toho co znam bych udelal normalni boys run :) a mel bych ctverylku s
par otocenymi tanecniky, ne alamo pokud to z dalsiho callu nebude vyplyvat.
Nicmene s podobnou zalezitosti jsem se setkal nekde tusim v Barmstedtu,
mozna i Berline na snad plusu...
Bud bylo pouzito ladies run ale spis shoot the star z tharu a potom
...scoot back
Problem zde spocival v tom, ze kdo udelal alamo delal scoot back za
pravou, kdo udelal minivlny ( leve ) sel za levou...

Ovsem pokud by to caller uvedl jako boys run left swing thru, myslim ze
by to vetsina tanecniku kteri chcou tancovat a ne stat zatancovala :D

S pohledu nizsiho tanecnika myslim, ze caller ma byt presny a rict treba
shoot the star 3/4 make alamo - pokud ho chce jinak nevidim duvod ho delat

a ted se do mne pustte :)
pekny leto Pyro