[Callers] Nejasnosti v provádění figur

Petr Dusek petr na dusek.info
Čtvrtek Červenec 24 17:36:54 CEST 2014

Miloslav Malý wrote:

> Neni to tak moc dlouho, co jednou z beznych kombinaci
> bylo couples circulate, couples hinge, centers couples
> trade, centers couples run (mysleno jako as couples).

    Tenhle princip pouzivam bud k vysvetleni As Couples (nejlepsi
metodou uceni je dat studentum najevo, ze to vlastne znaji) nebo pokud
chci tanecniky na MS pobavit necim neobvyklym. Jenom misto Centers
couples Run pouziju Couples Swing Thru (tam problem nevznika) s
naslednym Center couples Run around End couples (neboli callerovi huba
neupadne, kdyz rekce presne, co chce). Zajimave je, ze pokud pak
vystartuju s jakymkoli Couples, zvladnou to (teda pokud neni ve
ctverylce nekdo, kdo to aktivne pochopit nechce - i to se mi stalo).

> Z vetsiny
> odpovedi, ktere jsem na dotaz k centers couples run
> dostal vyplyva, ze se s tim na nasich akcich nesetkame,
> protoze uz se to nepouziva.

    Pozor - nepouziva se presne to, co jsi pouzil ty. Princip, tj. As
couples koncept na nizsim levelu, se pouziva (zazil jsem to i v zahranici).

  PD.