[Callers] Nejasnosti v provádění figur

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Červenec 24 23:55:18 CEST 2014

Dne 24.7.2014 16:24, David Tesar napsal(a):
> Ahoj,
>
> Pyro prosvětlil můj den a ještě mi vnuknul hezký nápad. Akorát teda fakt
> jsem se pobavil, když na jedné straně se řeší, zda plusaři pochopí výraz
> "couples neco", a pak Pyro přijde s Disconnected. :-)
>

>  > PS: prave ja bych cekal presny call. Center couples run beru jako
>  > very
>
> Bacha, very centers jsou jen dva lidi, very centers 4 neexistují.

vsak vis jak to myslim :) Ten koncept neznam ale i tak jsem neco
podobneho tancoval.Viz nize

> Existují jen center 4 (bez koncového s).

Za nas se preferovaly spis vychodni jazyky :) lepsi to uz se mnou nebude :)
Ja znaju tolko cto AS Puskin rodilsja v kulturnoj dvorjanskoj semje...

> Centers stačí, také se dá říct Centers of each side.

> Takhle se to říct nedá. Musí se přesně určit, jaká lajna se myslí, je
> jich ta víc. Takže třeba z Pyrem zmíněné Tidal Line, šlo by i z Tidal
> 2-Faced line:
>
> Centers Disconnected Line Centers Run - to je prostě boží. Pyro, můžu to
> zítra použít?

Nevim kde ale slysel jsem to vickrat, mozna v berline ci chemnitz
nevim naprosto presne ten call uz ale neco jako centers from disconected
wawes swing thru. I u nas to nekdo pouzival...mimo mne...ehm .)
To prvni co pises je asi blbost, uznavam :)
Chapu, ze na vyssim cecku se na to budou divat jinak, treba je to i
pobavi, pokud ten koncept na rozdil ode mne znaji

> Hezčí je to z Tidal 2-faced, z ni by vznikla Tidal 3+1 Line a dalo by se
> pokračovat třeba:
>
> Outer 3 are Couples of 3, All Explode the Wave

to by slo treba i 3 by 1 anyhand swing thru ne ?