[Callers] Nejasnosti v provádění figur

David Tesar davidt na ucw.cz
Čtvrtek Červenec 24 16:24:15 CEST 2014

Ahoj,

Pyro prosvětlil můj den a ještě mi vnuknul hezký nápad. Akorát teda fakt
jsem se pobavil, když na jedné straně se řeší, zda plusaři pochopí výraz
"couples neco", a pak Pyro přijde s Disconnected. :-)

 > PS: prave ja bych cekal presny call. Center couples run beru jako
 > very
> centers 4 run out kolem jednoho, jinak bych cekal as couples centers run.

Bacha, very centers jsou jen dva lidi, very centers 4 neexistují.
Existují jen center 4 (bez koncového s).

> Pokud by byla tidal line 4+4 pak bych to chapal stejne. Pokud by bylo
> mysleno dva centers v kazde rade 4 pak bych cekal call neco jako each
> centers

Centers stačí, také se dá říct Centers of each side.

> nebo centers from disconected lines run ( run right, left )

Takhle se to říct nedá. Musí se přesně určit, jaká lajna se myslí, je
jich ta víc. Takže třeba z Pyrem zmíněné Tidal Line, šlo by i z Tidal
2-Faced line:

Centers Disconnected Line Centers Run - to je prostě boží. Pyro, můžu to
zítra použít?

Hezčí je to z Tidal 2-faced, z ni by vznikla Tidal 3+1 Line a dalo by se
pokračovat třeba:

Outer 3 are Couples of 3, All Explode the Wave

David