[Callers] Notebook - zbytný postřeh

František Čermák cermak.frantisek na post.cz
Pondělí Listopad 24 07:30:10 CET 2014

Ahoj

přidám se. Je to tak. Mám zrovna Dell, který to dělá. Při napojení do
aparatury se ozývá docela hlasitý šum, který nejde odstranit jinak, než
vytažením adaptéru ze zásuvky a fungování na baterky. Jde to ale vyřešit,
jak psal David, koupí nové šňůry, která má plochou koncovku se dvěma kolíky.
(Už ji mám. :) ).

Franta

---------- Původní zpráva ----------
Od: David Dvorak <dada.dvorak na icloud.com>
Komu: Konference calleru Square Dance <callers na square.cz>
Datum: 21. 11. 2014 12:06:02
Předmět: [Callers] Notebook - zbytný postřeh

"Ahoj

Setkal jsem se teď s několika notebooky značky MSI, které pokud jsou zároveň
zapojené do aparatury a do nabíjecího adaptéru, dělají nepříjemný zvuk do
aparatury. Vím, že to dělaly i starší Delly. Je tam nějaký problém s
uzemněním. Je to jen poznámka, kdyby někdo od Jéžiška chtěl notebook na
tancování. Mám zkušenost, že díky to mu ty notebooky, které nemají zem na
šnůře od adaptéru do zásuvky (tedy kde jsou jen dva kolíky a ne prasátko :-)
) nemají problém.

Sorry, že ruším zimní spánek :-)

Medvěd