[Callers] Notebook - zbytný postřeh

David Hrbáč david.hrbac na volny.cz
Pondělí Listopad 24 09:38:34 CET 2014

Ahoj všichni,

stejný problém mají některé starší ACERy (nevím, jak teď nové ultrabooky
apod). S ACERem zapnutým do sítě jsem si připadal někdy jako po
připojení motorové pily a ne noteebooku :-) .

Ještě postřeh k DELLům - můj DELL XPS popisovaný problém nemá, přestože
se připojuji přes 3kolíkovou zástrčku. Možná konečně dobře vyřešené
odstínění zdroje.

Hezký den všem, David Hrbáč