[Callers] Tag the Line family

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Čtvrtek Červenec 12 12:06:56 CEST 2018

Ahoj kolegové

Asi jsme všichni zaznamenali, že dojde k posílení rodiny Tag the Line v Mainstreamu. Respektive tato rodina opět vznikne. Nenabízím žádný šokující materiál, jen se chci podělit o svoje přípravy před výukou nových figur 1/4 Tag the Line a 3/4 Tag the line pro tanečníky Mainstream. Není to nic zázračného a je to anglicky. Již jsem to učil dvě skupiny tanečníků a jde to hladce :-)

Zdroje informací pro dokument “Tag Family” jsou definice Mainstream a Plus Callerlabu s mírnými grafickými úpravami. 1/4 jsem vytvořil podle vzoru definic Mainstreamu a NENÍ to oficiální Callerlab definice. Zdroje informací pro dokument “3-4 Tag the Line” jsou definice Plus Callerlabu s mírnými grafickými úpravami, webové stránky ceder.net <http://ceder.net/>, dále jsou doplněny informace z dalších dokumentů Callerlabu Teaching Tips, Standard Applications a Timing.

Třeba to někomu usnadní práci :-)

Zdraví Medvěd