[Callers] Chystáte přípravky?

Miloš Veselý mves72 na gmail.com
Sobota Listopad 28 19:57:17 CET 2020

Nám se stalo to, že jsme právě o dvě naděje přišli. Na podzim jsme měli
jednu lekci přípravky, dorazily dvě nové tanečnice, zdálo se, že je to
baví, ale po uzavření DDM mi volaly, a že prý by se to nenaučily - zkrátka
měly moc času na přemýšlení...
Škoda. Zdá se tedy lepší přípravku neotvírat, dokud nebude možnost
pravidelného tancování.

Fík