[Square] Diky za callerskou skolu

Tomas Machalik doug na square.cz
Neděle Listopad 7 13:34:21 CET 2004

Ahoj,

rad bych take za nasi "callerskou" rodinu podekoval vsem, kdo se o
organizaci letosni skoly zaslouzili. V prvni rade patri nase diky obema
lektorum, kteri nam ukazali nas squareovy a callersky svet z novych uhlu a
perspektiv. Neskromne si troufam tvrdit, ze tento efekt byl oboustranny a
ze skola byla prinosem i pro Randyho a Ala.

Ze srdce chci verejne podekovat i Jirkovi Rogalewiczovi, ktery skolu
zorganizoval, i kdyz jej to stalo spoustu sil. Myslim, ze kazda z
callerskych skol, a ta posledni dvojnasob, prispiva ke zvyseni callerske
urovne jejich ucastniku, coz ma pochopitelne pozitivni efekt i pro
tanecniky.

V neposledni rade jsem velice rad, ze se naslo dost lidi, kteri jsou
ochotni vlozit svuj volny cas a sve penize do neceho, co delaji pro
ostatni. Je mi jasne, ze ne kazdy mohl prekonat financni problemy a
dovolit si obetovat ctyri dny dovolene, je vsak mozne prijet i "na
koukani", aby se clovek neco naucil. Tanecnici, kteri letos na skole byli
a tancovali skoro az do roztrhani tela, by mohli vypravet.

Diky vam vsem.
					Tomas "Doug" Machalik