[Square] Convention

Scobak scobak na zoznam.sk
Pondělí Duben 18 11:52:56 CEST 2005

I ja dekuji za Convention a libilo se mi. Jen jsem si na zaver odvezl
pocit organizatoru akce, ktery nebyl pouze pozitivni. Kritika nezaznela
ode me, ale od nich. Kdybych nemel blby napad a nesel jim podekovat, psal
bych o Convention pozitivne, stejne jako ostatni.

Moje kritika nebyla urcena Frantiskovi a organizaci. Kritika byla urcena
ucinkujicim (vcetne me), kteri mohli z moci sverene z podia neco rici a
nerekli. Kritika byla urcena vsem, kterym to mozna doslo, ale nic za sebe
neudelali.

Predchazejici mail jsem nenapsal proto, abych zkritizoval Convention,
napsal jsem ho kvuli ORGANIZATORUM. Pokud se nam vsem akce tak libila,
melo by nam zalezet, aby se libila i jim.

Jirka Scobak

Televízny program na každý deň
http://tv.zoznam.sk