[Square] Convention 2005

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Duben 18 15:12:04 CEST 2005

Ahojky
i ja bych rad vsem podekoval za peknou Convention.
Jak se objevilo v predchozich prispevcich, bohuzel lajny country apod.
jsou od nas oddelene ale s tim by se treba dalo neco delat...
Tim spis, ze v  blocich mezi country a lajnama probehlo i intro do
basicu. A to by mohla byt mozna cesta

na adrese www.volny.cz/zoomb4 jsem umistil svoje fotky z konvence. Jsou
volne siritelne

cauky wsem