[Square] Re: [Akce] Pozvanka na klubovy vecer ZOOMB

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Duben 18 20:54:35 CEST 2005

Jiri Pyrotechnik Fischer wrote:

> Mam dojem ze se opakuje situace z ledna

    Temer presne. A Ivan Vladimirovic z Moskvy dostal za vynikajici
praci Mercedes...

> 1. Round z ocekavanych hostu tancuji jenom ja

    To je fajn, ze nepocitate s tim, ze by kdokoli, kdo kdy pricuchnul k
RD, mohl prijit k vam. Nicmene od klubu, ktery vznikl primarne z
byvalych clenu Dostavniku, je to ponekud neocekavane jednani.

> 2. Neni to fer vuci lidem ve vidni na snad dobre akci, ktera do
> dneska neni v kalendari akci

    No, on je trochu rozdil mezi tim, kdyz akci porada klub, ktery by
mel respektovat nase zvyklosti, a klub, ktery o nasich zvyklostech nevi.
Pro rakouske kluby je urcujici kalendar akci EAASDC.
    Je ale fakt, ze jsme akci mohl zapsat nekdo z nas, kdo jsme o te
akci vedeli. Bohuzel jsme spolehali na to, ze dostane-li nekdo do ruky
flyer, bude o te akci vedet. Asi jsem nebyl sam, kdo se navic spolehl na
ochranny destnik, ktery skytala Bityska, ktera v kalendari zapsana byla.

    Pri pouziti naseho zvykoveho prava je konstrukce, ze doslo k
poskozeni Ferris Wheel party, zjevne neudrzitelna. Nicmene doslo k
poskozeni Bitysky.

> 3. Nebylo by to fer pred tydnem, to byl
> klubac community
>     tento vikend - byla convention
>     za 3 tydny, to dela Heart plusko

    Coze? Plusko neni za 3 tydny, ale uz tenhle vikend!

>     za 5 tydnu, protoze to je jediny vikend mezi akcemi v okoli brna

    Tedy volny vikend. Predpokladam, ze nepocitate se sirokou ucasti z
daleka-siroka. Potom neni problem s timto vikendem, ktery je mezi
Majovkou a Bityskou.

>     za 6 tydnu to je Tisnov a Domecek !?

    Vida, zda se, ze ti nevadi, kdyz se tvuj klub vetrel do me akce (co
se tyka zverejneni terminu v kalendari), ale zda se ti, ze bych mel
mlcet, kdyz se tvuj klub vetre presne stejne do akce jine.
    Ja na to zareagoval tak, ze diky tomu, ze to vim dost predem, jsem
zmenil program.

    Mimochodem, mezi Bityskou a Domeckem je jeste Rainbow, a po ni dva
zcela volne tydny. Takze dalsi argument pada.

>     za 7 tydnu, to maji community zaver sezony a v dalsim
> tydnu konec sezony v Bellsu
>     za 8 a vice tydnu, to jsou prazdniny a nebylo by to fer
> vuci nemecke Karoline, poradatelum IPACU, Travelu, Raholci apod...

    No tak. Jak je daleko z Brna do Barmstedtu nebo Jicina? A jak je
daleko z Brna do Bitysky?

> A delat dva klubace v Brne tejden po sobe?

    Podivej se o par radku vys - Bells a Community to tak delaji...
Navic za optimalni bych povazoval jeden klubac v patek a jeden v sobotu.

> Navic prostor jak znamo se domlouva dost dopredu.

    Pyro, neriskuj. Mam se obtezovat zjistit, kdo je majitelem techto
prostor (a ver, ze mi to zase tak dlouho trvat nebude) a zeptat se,
jestli je mozne ten termin posunout? Hybat vam s nim nebudu, nejsem
podrazak, ale jiste by vypadalo zajimave, kdybych se dovedel, ze to neni
problem... Docela by vas to postavilo do neprizniveho svetla, ne? A
jestli me nastves, tak se tam opravdu vydam (chodim kolem toho baraku
denne a dostat se dovnitr pro me neni problem).

> Takze zaverem k Jirkovi.....pokud by byla v nasem kalendari
> akci napsana ta Viden vcas, resp.vubec BYLA napsana, pak by to mozna
> nebylo fer

    Zapomen na Viden. Bityska je bliz. A ta v kalendari
neoodiskutovatelne byla.

> a k Heartovi: Vzpomen si na diskusi kolem prvni plusove nalejvarny..

    Viden nechame stranou. Vas klubovy vecer je piratskou akci proti
Bitysce. Popres to?
    Nehlede jeste na jednu vec: kdyz jsem planoval lednovou nalejvarnu,
opravdu jsem nevedel, ze tou dobou je jina akce. Vy jste o terminu
Ferris Wheel party vedeli. Ale pouzili jste klicku: neni v kalendari,
proto o ni jako nevime. Minimalne s tebou jsem se o te akci a jeji
kolizi s Bityskou bavil osobne.

      Heart