[Square] Re: [Akce] Pozvanka na klubovy vecer ZOOMB

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Duben 18 22:12:21 CEST 2005

Omlouvam se vsem ale musim jeste reagovat

Petr Dusek napsal(a):

> [...]
    To je fajn, ze nepocitate s tim, ze by kdokoli, kdo kdy pricuchnul k
> RD, mohl prijit k vam. Nicmene od klubu, ktery vznikl primarne z
> byvalych clenu Dostavniku, je to ponekud neocekavane jednani.

Opet zadam o sdeleni jmena jednoho tanecnika, ktery nepojede do Bitysky
protoze mame v Brne klubac

>    Pri pouziti naseho zvykoveho prava je konstrukce, ze doslo k
> poskozeni Ferris Wheel party, zjevne neudrzitelna. Nicmene doslo k
> poskozeni Bitysky.

Nevim co s tim ma delat Feris wheel party ale opet trvam na odpovedi 1

>    Coze? Plusko neni za 3 tydny, ale uz tenhle vikend!

jo sorry, vim ze je pred majovkou

>    Vida, zda se, ze ti nevadi, kdyz se tvuj klub vetrel do me akce (co
> se tyka zverejneni terminu v kalendari), ale zda se ti, ze bych mel
> mlcet, kdyz se tvuj klub vetre presne stejne do akce jine.
>    Ja na to zareagoval tak, ze diky tomu, ze to vim dost predem, jsem
> zmenil program.

Mas li na mysli vikend s Bellsem, akce byla naplanovana v zari lonskeho
roku. Ze jsem ji uz tehdy nedal do kalendare je moji chybou kterou beru
jako moji chybu a verejne se za ni omlouvam.
Co se tyce MYCH klubu. Verejne zde prohlasuji ze jsem nikdy nevlastnil a
ani nevlastnim zadny klub jak je patrno z vypisu z obchodniho rejstriku.
Co se tyce meho clenstvi v klubech, Jsem clenem nejen Bellsu a ZOOMB,
ale i dostavniku Takze se timto omlouvam za to, ze MOJE dva kluby se
domluvily a udelaly na truc Videnakum ve stejnou dobu sve akce :-)

>    Mimochodem, mezi Bityskou a Domeckem je jeste Rainbow, a po ni dva
> zcela volne tydny. Takze dalsi argument pada.

to je pravda ale s ohledem k tomu ze 14 dni potom delame ( Bells )
klubovou vikendovku na ktere se mimo jine predpoklada i vetsi ucast z
obou klubu a doufam ze dost dalsich lidi,

>    Podivej se o par radku vys - Bells a Community to tak delaji... Navic
> za optimalni bych povazoval jeden klubac v patek a jeden v sobotu.

Ano delaji. Muze za to ministerstvo skolstvi, ktere si dovolilo dat vsem
prazdniny ve stejnem terminu.

>    Viden nechame stranou. Vas klubovy vecer je piratskou akci proti
> Bitysce. Popres to?
Ano popiram to. A Bityska vuci Vidni neni piratskou akci pokud tedy
pouzivas tato slova

Pyro