[Square] Re: [Akce] Pozvanka na klubovy vecer ZOOMB

Michal Antonin Antonin na jtbank.cz
Úterý Duben 19 08:25:57 CEST 2005

Budu tam mit o neco min vykricniku, za to se predem omlouvam. Takze napred
opakovana citace z meho mailu:

> square, tak round.

A chces po mne vlastne co?

Jedno jedine jmeno cloveka, ktery v Brne tanci square a soucasne round?
To snad nemyslis vazne. V takove krizi brnensky square snad jeste neni. Ale
pokud na tom budes trvat, proberu si seznamy a poslu vypis.

Jedno jedine jmeno cloveka, ktery bude skutecne uvazovat o tom, kam ma jet?
Sorry - nevim. Tanecniky z Brna a okoli, jakoz i odjinud, zve Dostavnik na
Bitysku, a soucasne vy na klubac, oba kluby to delaji verejne (pravda,
Dostavnik pres konferenci k tomu urcenou), proc predpokladas, ze nikdo tohle
dilema mit nebude? Takze seznam tech, kdo budou mit duvod premyslet o tom,
kam jet, je dost podobny tomu o patro vys. Vsichni priznivci ctverecku,
abych se vratil k te puvodni pozvance, ktere muze soucasne zajimat round
fazi II-V.
Doufam, ze nechces, abych si ulehcil situaci a prohlasil, ze to bude kolize
pro mne osobne. Ale na svou akci jste mne pozvali - stejne jako kohokoli
dalsiho na konferenci.

Nebo ode mne chces jeste neco jineho? Pripominam, ze s namitkou toho, ze
vase akce je urcena jen pro uzky okruh lidi a kolidovat rozhodne nebude,
muzes jen tezko operovat od okamziku, kdy jsi pozvanku na vas klubac umistil
na konferenci.

A doplnim jeste, ze jsem vas nenarkl z piratske akce ani nic podobneho. Je
mi jen lito, ze se podobne terminove kolize stavaji beznym zvykem, o to vic,
pokud jsou doplneny podrazdenymi reakcemi tech, kdo je zpusobili.

Michal Antonin