RE: [Square] Re: Pozvanka na klubovy vecer ZOOMB-prosím UBRAT

Michal Antonin Antonin na jtbank.cz
Úterý Duben 19 08:26:06 CEST 2005

>________________________________
>
>	From: Bedrich [mailto:vondrakp at sendme.cz]
>	Protože k tématu mám taky trochu co ríci, ciním tak v dobré víre, že
zjitrené emoce vychladnou. Ty Michale, když jsme pro tebe težko rozlišitelný
"post-Bellsovní" klub, tak se divím, že te mužeme nejak rozházet. Když už
neco píšeš, opatri si prosím presnejší informace. Predne, s Bellsem nemáme
ani jsme nemeli nic spolecného, snad krome prátelských vazeb, aspon doufám.

Promin, Bedrichu, pokud jsem se Te dotkl naznacenim nejake vazby ZoomB k
Bellsu. Z meho pohledu situace skutecne tak vypada a myslim, ze nebudu sam,
kdo ma zmatek v tom, ktery z brnenskych SD klubu odkud pochazi, kde vznikl a
s kym ma co spolecneho, kdyz se v nich vyskytuji stejna jmena, v tomto
pripade minimalne ty, Pyrotechnik a Frankie - kazdy priraditelny po mem
soudu aspon ke dvema z nich, kdyby jen historicky.

A rozhazet mne opravdu nemuzete, nejsem hromada pisku. Ovsem, jak vidis,
Jirka Scobak vnima vas postup jako problem. Chtel jsem mu jen dat najevo, ze
tohle je v nasich krajich normalni. Opravdu uz nebudu zpetne zkoumat, kdo
kdy presne co, ale je faktem, ze tohle bude v posledni dobe (cca dvou let)
nejmene treti pripad, kdy budu bezpecne vedet, ze soucasne s Grand Marchem
nektere Bitysky v Brne probiha klubovy vecer. A opet jen pripominam, ze jsem
zatim v zadnem takovem pripade nerval nic o piratske akci a ani tak cinit
nebudu.

Ze bych z toho byl nejak nadseny, to ovsem nejsem. Taky mam za to, ze aspon
troska koordinace by neskodila. Respektuji, ze je rozdil mezi klubovym
vecerem a Specialem. Ale mezi verejne ohlasenou akci a verejne ohlasenou
akci uz ten rozdil zas tak velky neni.

> Pokud se ale ze dvou stran docítám témer o rízené provokaci - vzpamatujte
se, to je opravdu silná káva !!! Co bychom tím asi proboha získali !!!

Bedrichu, z toho Te asi nepodezira opravdu nikdo!
Jirka vas zdvorile pozadal o zmenu terminu akce, kterou jste verejne
ohlasili a kterou jste se nabourali do terminu jak akci ve Vidni, na ktere
mu zalezi, tak Bitysce, ktera na rozdil od Ferris Wheel Party v nasem
kalendari akci je. Odpoved - mimo to, ze nebyla vstricna - rozhodne nebyla
zdvorila a dost stavela na tom, ze se nemuze dovolavat ochrany akce, ktera
neni v kalendari...

>	Pravdou je, že bylo neštastné, že se oznámení o našem klubáci
dostalo na skvérovou konferenci, to byla ovšem osobní iniciativa, melo to
být posláno pouze na brnenské kluby.

Souhlasim, to by asi problem vubec nevznikl. Jakmile akci prezentujete
verejne, verejne reakci se nemuzete divit. Pokud se veci maji tak, jak
pises, Jirka by se bez toho verejneho oznameni o kolizi vubec nemusel
dovedet a ja bych asi taky vubec nereagoval.

>	A nakonec pro všechny zúcastnené diskutéry: budete-li mít nejaké
pripomínky ci námety nebo budete-li mít touhu nekomu vynadat, obrate se
prosím na me. Pyrotechnik mi jiste promine, ale není mluvcím klubu.

OK, respektuji; omluv tedy prosim posledni reakci, kterou v teto veci
paralelne smeruji na Pyrotechnika. A namet mam jeden: v pripade zjistene
terminove kolize, ktera je neodvratna, dat organizatorum druhe akce vedet
soukrome, aby se o tom nemuseli dovidat pres konferenci. Urcite to pomuze.

>	Neberte tento email ve zlém, pokud jsem nekomu šlápl na kurí oko,
omlouvám se. Omlouvám se i organizátorum Bitýšky, ale jinak to proste nešlo,
posuzovali jsme více termínu a tento vyšel jako nejmenší zlo.

To se urcite muze stat, nekdy se terminovym kolizim vyhnout nelze. V
momente, kdy je v Brne pokud dobre pocitam pet klubu, ktere vsechny poradaji
akce aspon urovne kluboveho vecera, obzvlast.
Jen opakuji svuj nazor, ze by bylo lepsi - pro priste - v momente, kdy
kolizi zjistim, dat organizatorum druhe akce vedet soukrome. Ulehcili bychom
i konferenci, i svym nervum...

>	Pavel "Bedrich" Vondrák

Michal Antonin