[Square] Jezdeni na akce

Tereza Houba Tereza.Houba na atlas.cz
Středa Duben 20 11:12:59 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Scobak" <scobak at zoznam.sk>
To: "Konference o Square Dance" <square at square.cz>
Sent: Wednesday, April 20, 2005 10:14 AM
Subject: RE: [Square] Jezdeni na akce

> Souhlasim se vsim, co pises.
> Nikdo nema moralni narok, aby mu lide jezdili na akce. Nikdo se nemuze
> ohanet: Nas bylo tam a tam tolik a tolik, prijedte i k nam. Svoji
> oblibenosti pouze zvysujeme sanci, ze k nam lide prijedou.
> Ale je i opacna stranka a o te prave mluvim.
>
> Moje definice zni takto: Pokud lide z naseho klubu nejezdi na akce, je
> treba zvazit, jestli budeme sami akci organizovat.
> Pokud my nikam nejezdime, neni nefer zadat od ostatnich, aby k nam prijeli
> a odignorovali akce jinych klubu?

PROČ ??? Proč by si klub nemohl uspořádat klubový večer  (a ví, že v jeho
možnostech není vyjet na akci, která je ve stejném termínu) a dát to okolí
vědět ? Toto pozvání je NABÍDKA, MOŽNOST pro ty, kdo nemohou/nechtějí na
celý víkend, ale zrovna třeba v sobotu by nějaké tancování brali. Nechápu,
čím jsou organizátoři dotčeni. Rozumím, že souběh akcí typu Rainbow a
Convention není dobrý, ale stavět na jednu rovinu Víděň, Bitýšku a
ZooMBovský klubáč, bouřit se a ohánět morálkou ? Pánové klíííd... :-)))

> Proc vlastne organizujeme akce? Abychom potkali ostatni nebo jen abychom
> uspokojili svoje ego, ze delame akci?

Pyro - přeloženo polopaticky - napsal: Kdo máte chuť a čas, a chtěli byste
se s námi pobavit, tak jste vítáni. Nevím, jak to má Bedřich nebo Frankie s
egem, ale na tohle určitě nepomysleli. I když ... možná jsem naivní,
Bedřichu.... ? :-)))

Hezký den všem,  Tereza Houba