[Square] Jezdeni na akce

Scobak scobak na zoznam.sk
Středa Duben 20 10:14:11 CEST 2005

Souhlasim se vsim, co pises.
Nikdo nema moralni narok, aby mu lide jezdili na akce. Nikdo se nemuze
ohanet: Nas bylo tam a tam tolik a tolik, prijedte i k nam. Svoji
oblibenosti pouze zvysujeme sanci, ze k nam lide prijedou.
Ale je i opacna stranka a o te prave mluvim.

Moje definice zni takto: Pokud lide z naseho klubu nejezdi na akce, je
treba zvazit, jestli budeme sami akci organizovat.
Pokud my nikam nejezdime, neni nefer zadat od ostatnich, aby k nam prijeli
a odignorovali akce jinych klubu?

Proc vlastne organizujeme akce? Abychom potkali ostatni nebo jen abychom
uspokojili svoje ego, ze delame akci? Pokud sami nejezdime, potom to asi s
potkavanim tech ostatnich nemyslime tak vazne, ne?

Jirka
P.S. Vcera jsem ve Vidni aplikoval myslenky z tve ucebnice Mainstream v
praxi. A2-ovi tanecnici byli prekvapeni a nadseni (po double pass thru -
leaders single wheel, everybody dixie style nebo z paralelnich vln: half
walk and dodge, spin the windmill right). Ja take. Super kniha! Diky!

> Jirko, zadny klub nema moralni narok
> na to, aby mu tanecnici jezdili na akce.
> Neco podobneho neexistuje.
>
> Pokud nejaky klub jezdi ve vetsim poctu ucastniku
> na ruzne akce, pak se seznami s ruznymi lidmi a diky tomu
> ma vetsi sanci, ze na jeho akci prijede vice lidi,
> zvlaste bude-li tam zajimavy program. Je to ale
> jen sance, nepodlozena nejakym moralnim narokem.
>
> Take me mrzi nizka ucast na akcich, jenze tancovani neni
> povinnost, ale zabava. To je nutne mit na pameti.
> Jediny zpusob, jak tanecniky na akce dostat, je ten,
> [...]

Viete, čo Vás dnes čaká? Pozrite si Horoskop.
http://horoskop.zoznam.sk