[Square] Jezdeni na akce

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Středa Duben 20 14:03:46 CEST 2005

Scobak wrote:

> POKUD NEJEZDIM NA AKCE, ZTRACIM MORALNI PRAVO POZADOVAT, ABY NEKDO PRIJEL
> NA AKCI ME.

> Berme akce jako party, ktere se zucastnuje urcita skupina lidi. Bud v ni
> jsem nebo ne. Bud hraju nebo ne. Neni fer nehrat a pak zadat ostatni, aby
> se se mnou prijeli seznamit (zahrat si) zrovna na moji akci (a byt
> prekvapen, ze nikdo neprijede, protoze ... ne, dekuji, ja k vam zrovna
> nemuzu, ale budu velmi rad, kdyt vy budete moci prijet ke me).

    Jirko, co jsi napsal o kousek vys? Volna citace: "Tady nas je malo,
protoze vas nezname, Prijedte na Majovku, abychom vas poznali a priste
prijeli i k vam." Vim, co jsi tim chtel rict. Ale pusobi to dost
rozporne, nezda se ti? :-)

    Mimochodem, jezdim-li CELY na vasi akci, prijede CELA Karolina na
plusovou nalejvarnu tento vikend? :-)))

> V dobe, kdy je problem najit volny vikend v kalendari a kdy je normalni
> mit na specialu 30 platicich hostu, to plati dvojnasob. Je docela hloupe
> delat akce za kazdou cenu a neposilit radeji svoji ucasti akce stavajici.
> Kdyby kazdy klub, ktery na akce nejezdi, zrusil svoji akci, kalendar akci
> by se provetral a na akce, ktere jsou, by prijelo vic lidi.

    Kdyby kazdy klub, na jehoz akce dlouhodobe nikdo nejezdi, sve akce
zrusil (vedome rikam neco jineho nez ty), adresar by proridl na zhruba
deset akci za rok. A kdyby se to spojilo s tim, co jsi napsal ty, zbylo
by jich mnohem mene - tipuju to tak na tri.

    Kazdopadne jsem zvedav, kolik lidi se bude obtezovat ted o vikendu
na plusovou nalejvarnu. A to je akce, ktera ma svuj smysl, i kdyz
prijede jenom jedna ctverylka.
    Presne totez si ale reknou i vsichni ostatni organizatori akci, a
proto nikdo sve akce nezrusi.

  Heart