[Square] Jezdeni na akce

Malý Miloslav 12414 MalyM na dpp.cz
Středa Duben 20 09:38:03 CEST 2005

Jirko, zadny klub nema moralni narok
na to, aby mu tanecnici jezdili na akce.
Neco podobneho neexistuje.

Pokud nejaky klub jezdi ve vetsim poctu ucastniku
na ruzne akce, pak se seznami s ruznymi lidmi a diky tomu
ma vetsi sanci, ze na jeho akci prijede vice lidi,
zvlaste bude-li tam zajimavy program. Je to ale
jen sance, nepodlozena nejakym moralnim narokem.

Take me mrzi nizka ucast na akcich, jenze tancovani neni
povinnost, ale zabava. To je nutne mit na pameti.
Jediny zpusob, jak tanecniky na akce dostat, je ten,
ze akce budou natolik zajimave, ze jim tanecnici neodolaji.
Zatim se da rici, ze akce jsou stale stejne: Na podiu
stale stejne xichty, na parketu totez, program stale
temer stejny - v podstate stale stejna barva, jen ruzne
odstiny. Kdyz vynecham 3 nebo 5 akci, nic se nedeje, kdyz
nikam nepojedu rok, nic se nedeje. Za rok to bude zase stejne.
Tohle donekonecna nejde - driv nebo pozdeji to vetsinu
lidi omrzi.

Miloslav Maly