[Square] Jezdeni na akce

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Duben 20 19:02:07 CEST 2005

> Milo, nevsiml jsem si v Tvem mailu jedineho napadu, jak a co zmenit.
> Vypada to, ze se spis jen vyznavas ze sveho prejedeni SD a znechuceni. To
> je mozna reseni pro Tebe, ale jinak to asi nikomu nepomuze.
>
> Mej se fajn!
> Vojtech Hala <egg na matfyz.cz>

No pochopitelne, ze sis toho nemohl vsimnout.
Tam nebyl zadny napad, jak to resit - pozadan
jsem byl o nazor, nikoliv o navrh reseni.
Konstatoval jsem tedy to, jak to pocituji ja
osobne a to, jak to pocituji mnozi lide, kteri
jezdi pravidelne na akce a jak to pocituji lide,
kteri uz na akce nejezdi. Pochopitelne pisu jen
o tech, se kterymi jsem o tom mluvil. Ale tech neni
zase tak malo. Aby nedoslo k omylu reagoval jsem
ve sve odpovedi na nasledujici radky.

> Bez jakehokoliv ryti, namitek a usklebku -
> Mohl bych znat Tvuj nazor ohledne zajimaveho programu?
> A nejlepe jeste treba porovnani Tveho zajimaveho programu napr.
> proti Convention?
> Preji pekny den
> Benitto

Predpokladam, ze ted je jiz vse jasne. K tomu reseni -
jedno z moznych reseni by bylo treba to, aby se opet trochu
priblizily svety naseho tancovani a klasickeho country
tancovani - s timto napadem jsem prisel uz pred delsi
dobou, projdi si archiv konference. Jsem rad, ze diky
Hance Malcove, ktera si vzala organizaci a propagaci
na sebe, se to na Convention uskutecnilo (nezavisle na sobe
s Hankou Malcouvou jsme to oba Frantiskovi Vlckovi
navrhli a Frantisek to prijal), coz v dusledku prineslo
velke oziveni pro tuto akci.
Jako dalsi perspektivni zalezitosti se mi jevi Line dance -
videl jsem to na mnoha akcich, uz to zaujalo mnoho lidi.
To neni jenom Polnicka, treba na detskych akcich (tedy
ono je to brano jako detske akce, ale oznacuj za deti mladez
okolo 15 - 18 let), je to dost oblibene. No a samozrejme
prace s mladezi by taky udelala svoje - tedy do jiste miry
detske krouzky maji taky perspektivu. V Lariatu je nekolik
lidi, ktere jsem poznal jako 12 - 14 lete a oni jsou po par
letech dospeli (kdo by to rekl?) a vitanou posilou pro
dospele tancovani. Tohle jsou cesticky, ktere by pro oziveni
naseho tancovani mohly z dlouhodobeho hlediska byt
prinosne.

Staci to jako odpoved?

A ted bych polozil jednu otazku Tobe - proc treba Ty
prakticky na zadne akce nejezdis? A prosim, bud
od te dobroty a nepis o nedostatku casu - nic takoveho
ve skutecnosti neexistuje - kdyz se chce, cas se vzdycky
najde, je to jen o poradi hodnot, o tom, co uprednostnujes.