[Square] Jezdeni na akce

Vojtech Hala egg na matfyz.cz
Středa Duben 20 21:11:51 CEST 2005

> Staci to jako odpoved?

Staci, diky za ni. Je dost mozne, ze mas pravdu, a nekudy tudy cesta vede.
Jsem rad, ze to zaznelo.

Konkretne v nasem klubu se v posledni dobe chysta jisty druh zemetreseni,
sam jsem zvedav, co z toho muze vzejit a jakym zpusobem budeme fungovat v
dalsich sezonach. Clenu pripravky mame letos poskrovnu a jak ziskat nove,
na to se porad snazime prijit. Zmeny se doted dely celkem pomalu, ale dal
to tak nejde. On je to asi takovy psychologicky efekt. Kdyz lidi vidi, ze
neco pomalu prestava fungovat, muzou mit z podstatnych zmen strach, aby to
spatnym pohybem cele nespadlo. Souhlasim, ze takovy pristup neni
udrzitelny.

(Nebyl jsem v predchozim odstavci moc konkretni, protoze jsou to vnitrni
problemy a neni treba je resit pres tuhle konferu, musime je nejdriv resit
sami. O zajimave argumenty a zavery se muzem podelit, az z toho neco
vzejde.)

> A ted bych polozil jednu otazku Tobe - proc treba Ty
> prakticky na zadne akce nejezdis? A prosim, bud
> od te dobroty a nepis o nedostatku casu - nic takoveho
> ve skutecnosti neexistuje - kdyz se chce, cas se vzdycky
> najde, je to jen o poradi hodnot, o tom, co uprednostnujes.

To je problem spis ve mne osobne nez v tech akcich, takze asi nereknu nic
zajimaveho. Uz se poradne nepamatuju, kdy jsem cely vikend venoval zabave,
zacinam vynechavat i klubove vecery v Crazy. A delam tam pokladnika, diky
cemuz mi casto i na klubaku zbyde min casu na zabavu. (Dal uz to delat
nebudu, chci se zas nerusene bavit.) Mam pocit, ze v zivote furt stiham
jen to, co musim. A kdyz uz se utrhnu, tak mi zalezi vic na tom, s kym
jsem nez kde zrovna jsem. Moje posledni squarova akce byl Crazy special,
ale jako jeden z poradatelu jsem pochopitelne nemel moc casu na zabavu.
Jsem moc rad, ze se mi aspon podarilo zucastnit nemilosrdneho Basicu s
Alem, hned tak na to nezapomenu! Hrozny, clovek aby me do ty zabavy
kopal.. ;-) Pavouk a Magic by moh vypravet. ;-)

Predchozi odstavec castecne vysvetluje i to, proc jsem Ti za celej rok
nedokazal poslat pripominky k MS prirucce. Mam celou tu dobu cerny
svedomi. :-( Kdyz k necemu pisu pripominky, je to knizka a popularni
clanky o fyzice, protoze tam to svym zpusobem delat *musim*. A tak dal, se
mnou je to proste tezky... Jirina by mohla vypravet. :))

Hezky vecer vsem.

--
Vojtech Hala <egg at matfyz.cz>
http://egg.matfyz.cz