[Square] Slovensky square a "Nápady na akce"

Ing. Miroslav SKORUPA hypro na hypro.sk
Čtvrtek Duben 21 14:14:52 CEST 2005

Zdravím vás priatelia v squareovom boji :-)

teší ma, že sa aj v Čechách už konečne dospelo k názoru, že je potrebné
niečo s tým squareovým svetom niečo robiť. Pravda je taká, že nám to naozaj
nejako chcípa a že sa musí zase objaviť nejaký životabudič, ktorý v tej
"mladšej" generácii rozhýbe squareové srdiečko.

Prečo to ale píšem? Frantov mail "novej akcii" mi vyvolal na tvári milý
úsmev. Tie ďalšie odozvy už ani tak veľmi úsmevné nie sú, ale ubezpečujem
vás, že takáto akcia NEMOŽE zle dopadnúť, pokiaľ to zoberiete v duchu
"pomáhame si navzájom".

Možno ste sa dopočuli (ale možno aj nie), ale na Slovensku sa takéto akcie,
aké teraz vy objavujete, konali už pred rokmi. A bolo to vyprovokované a
spojené práve s tými "xichtíkmi", ktoré sa poznali už roky. Problém bol ale
v tom, že nám išlo práve o tie nové xichtiky, ktoré na akcie až tak veľmi
nechodili a chceli sme ich poznať a vlastným príkladom viac podchytiť.
Pravda však je, že Slovensko je squaerový miniregion s pár klubmi, dal by sa
možno prirovnať k niektorým regiónom v Čechách a na Morave. Vtedy nás bolo 5
: Pegas BB, Karolína BA, Country Beta ŽA, Daisy ZV a Country Blue Train
Brezno - posledné dva už neexistujú.

Čo sa týka akcii, ktoré sme organizovali celoslovensky, boli dve :
- Slovenská Squaerová olympiáda
- Slovakia square.

Nebudem sa o nich rozpisovať, lebo som ich pribalil ako prílohu. Prečítajte
si to, možno vám to dá nejakú inšpiráciu. Članok vznikol ako príloha do
Zoom-u.

Osobne ich považujem za "geniálne" a dosť mi chýba, že sa už nejaký čas
neorganizujú. Momentálne nie sú ľudia, ale človek nikdy nevie :-)

Miroslav Šerpo Škorupa
CSDC Pegas B. Bystrica