[Square] Slovensky square a "Nápady na akce"

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Čtvrtek Duben 21 15:05:58 CEST 2005

Ing. Miroslav SKORUPA wrote:

> Čo sa týka akcii, ktoré sme organizovali celoslovensky, boli dve :
> - Slovenská Squaerová olympiáda
> - Slovakia square.
>
> Osobne ich považujem za "geniálne" a dosť mi chýba, že sa už nejaký čas
> neorganizujú. Momentálne nie sú ľudia, ale človek nikdy nevie :-)

    Docela me zaujala ta akce Slovakia Square. Popisuje totiz presne to,
co jsem napsal ja: objet mista, kde se SD tancuje a udelat predvadecku.
    Pokud by se povedlo udelat tomu aspon trochu propagaci, nebo lepe
zapojit to do jako bod programu nejakych mistnich akci, mohlo by to
pomoci prilakat novou krev.

    Ma smysl se pokouset neco takoveho udelat? Na tuto otazku
neodpovidejte, predpokladam, ze vetsina lidi odpovi, ze urcite, a jen
takovi rejpalove jako Alnagon (a dalsi, vcetne me) budou premyslet,
jestli to ma sanci. Ne sanci prilakat lidi, ale sanci prejit do faze
realizace. Odpovidejme na jine otazky:

    1) Jsem ochotny se takove akce zucastnit jako organizator v nasem
meste? Tedy zajistit verejne prostory, propagovat, lakat lidi, aby se
prisli aspon podivat a v prubehu akce samotne nabizet informace,
zapojovat se do hovoru s lidma, vysvetlovat, nabizet kontakt?

    2) Jsem ochotny se takove akce zucastnit jako tanecnik (caller,
cuer)? Tedy vyrazit na predvadecky, vystupovat na tom predvadeni?

    3) Jsem ochotny se podilet na organizaci celeho cyklu, tedy o teto
akci informaovat, hledat tanecniky, pomoci s dopravou, ubytovanim,
pripravou kontaktnich informaci pro zajemce, ...

    Pokud na vsechny tri otazky odpovi nekdo "ne", nechci od nej slyset
tvrzeni, ze tuhle akci ma smysl delat. Sama se neudela, a clovek, ktery
pro ni nehne prstem, je pro ni bezcenny, i kdyby fandil sebevic.

      Heart

PS: Na uvedene otazky za sebe odpovidam ANO, ANO, ANO.