[Square] Nápady na akce

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Duben 21 16:45:56 CEST 2005

Jedna z moznosti co s tim bylo mozne delat... Minuly rok bylo u Banske
Stiavnice mistrovstvi sveta v ryzovani zlata. Bylo zde mozna kolem 500
zavodniku, dalsich mozna 1000 lidi doprovodu, spousta divaku, televize
atd...
Tehdy jsem pres tuto squareovou konferenci psal, ze by byla nejaka
moznost se tam par lidi sejit, zatancovat, seznamit okoli s tim co
delame, pripadne je neco naucit. Mohlo to byt i v televizi.
No a takovy nerozhodny clovek se treba podiva, rekne toto chci skusit a
uz hleda nejblizsi squareovy klub. I z pritomnych hostu by se naslo
nekolik, co by si alespon na nejaky basic stouplo, potkal jsem tam
jednoho myslim z Trencina...???
Pritom to byli vsechno lidi, kteri vyjeli na 4 a vic dni pod stan na
akci...casto lidi kterym country neni moc vzdaleno.

A schvalne, kolik si myslite ze bylo zajemcu tam jet?

Muj nazor, pokud chceme aby se s tim dalo neco delat je
1. bud nekde vyvesit letaky a cekat jestli nekdo prijde
2. Vyvesit nebo rozdavat letaky na akcich ( pripadne i s ukazkou )
potencialne blizkych tanecnich smeru - county baly, line akce apod
3. seznamit lidi o tom co delame treba formou clanku v casopisech, ktere
se venuji podobnym vecem ( western word apod ) pro severni moravu treba
zajimavy typ  http://country-ahoj.3nec.cz <http://country-ahoj.3nec.cz/>
4. zajit nekam, kde by se mohlo ocekavat ze by to nekoho mohlo zaujmout
( treba silenost vyjet nekam na portu, stoupnout do kouta a jen tak pro
sebe si zatancovat... )
5. Udelat nejakou predvadecku - treba neco jak se dela v Bratislave na
majovce ( zde je ale problem, ze lidi by museli cekat par mesicu na
otevreni prpravky )
6. reklama na internetu ???
7. Na akcich kde bychom se mohli A MELI ZAJEM prezentovat zapojit davy
do nejakeho squaeru treba stylem naucit zuzanu pomoci squareovych
povelu-prace tak na 10 minut.

nerikam ze toto jsou universalni recepty ale mozna cesta. Akce na
kolech,ev.Strazek a dalsi jsou porad jenom primarne pro lidi z naseho
okoli ale nam by melo jit i o novou krev ne?

Pyrotechnik