Re: [Square] Neblázněte!!!!

Mgr. David Nováček david.novacek na centrum.cz
Pátek Duben 22 10:43:54 CEST 2005

Tak na toto uz musim reagovat...

> Jejich prednost spociva v tom, ze umi tancovat, ze
> delaji ruzne soutezni akce, predtanceni na country balech, ze to
> tancuji ve skutecne atraktivne vypadajicich satech, ze tam jsou
> mladi, pohybove nadani lide.

Vzdy, kdyz jsem ucil country a bylo to docela dlouho, tak jsem tvrdil, ze je
to idealni tanec pro netanecniky, nebo-li ho muzou tancit i temer naprosta
dreva... A tak tomu dost casto i je... ALE zkousenim neustale tech samych
figur urcite choreografie z takoveho cloveka vytahnes docela dost, das mu
skvele obleceni, smrnc hudby a vypada to... Tedy country rozhodne netancuji
lepsi tanecnici nez SD!!! Jen jsou pripravovani na neco jineho, SD se o styl
chuze nezajima, nepredvadi se, je zalozen na premysleni a delani pokazde
neco jineho, pokud mozno predem nepredvidatelneho, country je i predvadeci
tanec, kde to ma nejak vypadat a znas choreografii, kterou se ucis...
Takze suma sumarum, nedelej z country tanecniku lepsi tanecniky nez u SD!!!
Mejte se Lojza.