[Square] RE: [Akce] Fwd: Program Convention 2005 - letzte Version

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Čtvrtek Únor 3 11:52:41 CET 2005

> Take bych rad vedel, v jakem levelu zamysli Mila Maly
> callerovat svou soutez, uz kvuli statistice. Predpokladam MS?

> Frantisek Vlcek
> Schillstr. 8
> D-63067 Offenbach
> 0049-69-81 84 85
> +420-737 - 644 533
> frankvlcek at seznam.cz

Tedy ta soutez me prekvapila, nevybavuji
si, ze bychom se o tom nejak zavazne bavili.
Nicmene nemam proti tomu zadne vyhrady,
jsem pro. Myslim si,ze by bylo dobre to rozdelit
na dve pulhodinove casti - 30 minut MS, 30 minut Plus.

Mala pripominka k programu - v nedeli se v hale 1 a v
hale 4 tanci plus - v obou pripadech od 9:00 do 10:00.
Ma to nejaky skryty hlubsi smysl, ktery mi unika?