[Square] Re: [Akce] Fwd: Program Convention 2005 - letzte Version

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pátek Únor 4 06:49:14 CET 2005

Martin Podlaha wrote:
> Kdyz se tak na ten program divam, mozna jsem to prehledl, ale... ja tam
> proste nevidim MS Workshop. Kampak se podel? Je to jeden z "povinnych bloku
> progrmau" podle pravidel, jez si CSCTA kdysi davno stanovila.

    To neni pravda.

> Ano, je pravda, ze to ustanoveni nebylo prilis dobre zaneseno do asociacnich
> dokumentu....

    Neexistuje zadne takove ustanoveni (pokud bylo schvaleno, ale nebylo
zaneseno do dokumentu CSCTA, asi by bylo vhodne dat vedet, kdy a kdo ho
schvalil, abychom tu chybu mohli napravit). Navic zavaznost podminek pro
poradani Convention prijatych na VH v Liberci v roce 2000 postupne klesa
- pro Tisnov 2001 to bylo neporusitelne dogma, postupne se na ne
prestalo hrat a na minule valne hromade bylo (kym, to si nepamatuju)
jednoznacne konstatovano, ze to od zacatku bylo pouze volne doporuceni
bez jakehokoli stinu zavaznosti.

> Ale kdyz pred par lety byl obdobne vynechan Basic Workshop na
> Convetion v Tisnove,

    To me zacina zajmat. V Tisnove byla Convention dvakrat, jednou v
roce 2001, podruhe loni. Z roce 2001 probehl basicovy workshop v hale 2
v sobotu od 13.30 do 15.00 a jeho callerem byl Doug (ve stejne dobe v
hale 3 mel Tomas Lajbl plusovy workshop, MS workshop pak probehl od 16
do 17.30 v hale 3 a mel ho nejaky Pavouk). Lonsky flyer u sebe nemam,
takze nemohu poskytnout takto podrobne informace (mozna mi nekdo pomuze
svym archivem?), ale workshopy tam nepochybne byly take.

> tak se nad tim pohorsovali i nekteri soucasni clenove vedeni CSCTA.

    Dale by me zajimalo, kteri clenove soucasneho vedeni protestovali
proti programu tisnovskych Convention, kdyz jediny clovek z tohoto
vedeni, ktery kdy vyrazneji protestoval proti programu nejake
Convention, byl clenem organizacniho tymu obou Convetion cili bych
namitky mohl uplatnit rovnou (jak jsem konec koncu i delal kvuli jinym
vecem - tehdy pritomni si to mozna jeste pamatuji).
    Pravdepodobne se vloudila chybka do pameti...

> Jsem tudiz presvedcen, ze ona ustanoveni chteji dodrzovat a
> jedna se jen o tiskovou chybu... nebo moji slepotu a neschopnost cist v
> programu.

    Opakuji otazku: kde je stanoveno, ze MS workshop je povinnou
soucasti Convention?
    Jedna z veci, ktere chci predlozit na valne hromade, je seznam
povinnych pozadavku na poradatele, od kterych asociace nesmi ustoupit
ani za cenu, ze Convention nebude vubec (dale by mel existovat seznam
doporuceni - ten i s vysvetlenim, proc jednotlive body ano). Prave
proto, ze nektere drive striktni pozadavky se stavaji volnymi doporucenimi.

    Navic, zcela uprimne: je opravdu nutny MS worshop kazdy rok? Z tech
13 figur je workshopovatelnych maximalne 10, zatimco u Basicu je tech
workshopovatelnych figur mnohem vice. Navic, predvedu-li trochu
demagogie, jak jsi to rikal, ze se jmenuje prvni figura MS? Tusim, ze
neco o tomto jsi rikal i na me MS graduaci... Jinymi slovy, basicovy
workshop je i MS workshopem. U plusu to sice plati take, ale vzhledem k
rozmanitosti a poctu figur tohoto levelu bych tuto berlicku
neakceptoval. U MS s tim nemam nejmensi problem.

> Martin "Pavouk" Podlaha

      Heart upresnujici