[Square] Pre-flyer Convention 2005

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Únor 3 17:56:49 CET 2005

Cauky ctu si tady program a...

moc se mi libi hodne bejziku, aspon si bude moct dost lidi dostatecne
zatancovat (stejne jako round II)

neni toho sice moc ale...podle mne neni moc stastne v jednom sale MS a ve
druhym plus, protoze podle mne velka cast tanecniku co si stoupne na MS si
muze stoupnout i na plus
budu li vychazet z toho co vidim posledni dobou na akcich tak.... jsou
nejaci novacci i kdyz jich neni moc, takze se da duvodne predpokladat, ze se
posatvi na B i kdyz jim to moc nepude...asi by se s tim melo pocitat,
Tanecnici tancici MS vetsinou zvladnou i plus, i kdyz otazka jaky  :o().
Ja bych se na to dival jako kandidat na podobnou uvahu jako tanecnik asi
takto: Pokud si budu myslet ze umim MS a "uz skoro umim plus", stoupnu si
radeji na plus, abych se ho doucil, tedy v MS hale bude asi prazdno a v
plusove to bude pretekat lidmi ( sluzebne starsimi ) i kdyz se smisenou
znalosti :-/

Podle mne by bylo lepsi rozdelit saly o aspon dve urovne i vic B ... plus,
MS...A1 ...muj  nazor
cauky Pyro