[Square] Pre-flyer Convention 2005

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Čtvrtek Únor 3 18:30:15 CET 2005

Jiri Pyrotechnik Fischer wrote:

> neni toho sice moc ale...podle mne neni moc stastne v jednom sale MS a
> ve druhym plus, protoze podle mne velka cast tanecniku co si stoupne na
> MS si muze stoupnout i na plus

    Jenze pokud budeme kombinovat o dva levely, mame tu dve moznosti:
Basic a Plus nebo MS a A1. Cili nekde to o jeden level byt proste musi,
protoze je nesmysl, aby A1 bylo tolik, co MS - tam uz je ten ubytek
tanecni zakladny znacny.

> Ja bych se na to dival jako kandidat na podobnou uvahu jako tanecnik asi
> takto: Pokud si budu myslet ze umim MS a "uz skoro umim plus", stoupnu
> si radeji na plus, abych se ho doucil, tedy v MS hale bude asi prazdno a
> v plusove to bude pretekat lidmi ( sluzebne starsimi ) i kdyz se
> smisenou znalosti :-/

    Rozumny caller pozada nezvladajici, aby prestoupili o level dolu.
Pokud nekdo poslechne, trochu to ten rozdil zmirni. A ty, kdo
neposlechnou, doporucuji vynest ven v zubech.

> Podle mne by bylo lepsi rozdelit saly o aspon dve urovne i vic B ...
> plus, MS...A1 ...muj  nazor

    Jenze do toho musis jeste vlozit roundovou a country halu. A tam uz
ti to s tema uvahama dost tvrde zahybe. Tve reseni je zajimave, ale v
praxi asi neproveditelne...

> cauky Pyro

      Heart