[Square] Plusova nalejvarna

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Čtvrtek Únor 3 18:57:06 CET 2005

      Ahoj.

    O vikendu probehla v Brne plusova nalejvarna. Zucastnily se ji dve
ctverylky tanecniku, predevsim z Brna a jeho okoli, ale prijelo i par
lidi z vetsi dalky.
    Musim priznat, ze ta akce vlastne byla uplne tragicka: o korektni
obleceni tam clovek nezavadil a bufet se taky nekonal. Pro mnoho lidi
dva duvody pro dokonale zatraceni akce, ale doufam, ze ti, kdo tam byli,
mi potvrdi, ze nam to az tak nevadilo, a dokonce jsme se i docela pobavili.
    Diky tomu, ze po vetsinu casu byly pritomny presne dve ctverylky,
nebylo nutne vyuku prilis opakovat, cili jsme mohli postupovat milovymi
(nebo Milovymi? - ne, ten tam nebyl) kroky kupredu, takze uz v sobotu
vecer bylo mozno pozvat na podium Barryho Wonsona, ktery nam predvedl,
jak calleruji ti, kdo to umeji.
    Pri teto prilezitosti jsem ziskal zajimavou zkusenost: tesne
predtim, nez jsem tu kazetu pustil, se po parketu plouzily dve znacne
vycerpane ctverylky, ktere kazily kazdou treti figuru. Stacilo par figur
pomerne svizneho callerovani a v sale byly dve energii a skvelou naladou
srsici ctverylky, ktere se prakticky nerozpadaly.
    Zda se, ze pokud jsem daval tanecnikum cas, vyuzili ho k tomu, aby
prisli na to, jak se da figura zkazit. Kazeta jim tento cas nedala - tak
nemeli cas vymyslet chyby a tancovali spravne. Calleri, co vy na to?
Nemohla by to byt cesta ke zlepseni stavu tanecni urovne?
    V nedeli rano jsme privitali nemene milou navstevu - Johnyho
Prestona. Bohuzel par mistnich nekde cestou ztroskotalo, a tak jsme si
jeste pred tim zkusili par figur v hexagonu (ten ale nebyl na plnou
rychlost, to bychom asi nezvladli nikdo)...

    V nedeli rano se objevil zajimavy napad: mezi Convention a Majovkou
je jeden provokativne volny vikend, takze bychom ho mohli vyuzit k
pripomenuti a procviceni pluska. Jsem rad, ze mohu oznamit, ze jednani v
Domecku na toto tema bylo velmi strucne a uspesne, takze si muzete
zapsat, ze se nam vynorilo jeste jedno plusove procvicovani, a to v
terminu 22. - 24. dubna na stejnem miste. Tato akce bude asi urcena spis
pro mistni (dve velke akce v tesnem sousedstvi), ale i vzdalenejsi budou
vitani. Zaroven zacinam premyslet, jestli ten vikend v cervnu vyuzit k
jeste hlubsimu procviceni Plusu, nebo jestli treba nenakouknout, co se
skryva pod tajemnym oznacenim A1...

    Jeste jednou dekuju vsem, kdo prijeli a prispeli tak k prijemne
stravenemu vikendu a tesim se na dalsi setkani.

      Zdravi
           Heart