[Square] Re: [Akce] Fwd: Program Convention 2005 - letzte Version

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Pátek Únor 4 06:56:43 CET 2005

A neni to jedno? Kdyz se calleri rozhodnou
prestat s total stupid dance, pak nebude zapotrebi
toho cca hodinu trvajiciho steknuti zvaneho workshop.
Ta jedna hodina za rok nezachrani naprosto nic.
Stejne jediny rozdil mezi beznym tancovanim
a workshopem je ten, ze pri workshopu mas 4 - 6
tipu SD za sebou neprokladaneho roundem.

Miloslav Maly