[Square] Re: [Akce] Fwd: Program Convention 2005 - letzte Ver sion

Michal Antonin Antonin na jtbank.cz
Pátek Únor 4 08:12:17 CET 2005

> Kdyz se tak na ten program divam, mozna jsem to prehledl,
> ale... ja tam proste nevidim MS Workshop. Kampak se podel? Je
> to jeden z "povinnych bloku progrmau" podle pravidel, jez si
> CSCTA kdysi davno stanovila.

Obavam se, ze se mylis.
De facto jedinym SD blokem povazovanym za "povinny" na Convention byl
Basicovy workshop; pokud se moc nepletu, vyplyvalo to z toho, ze v
ustanovenich toho clanku stanov CSCTA, ktery hovoril o (tehdy) Training
Directorovi, bylo mj. uvedeno, ze odpovida za Basic Workshop na Convention.
Nejsem si tim zcela jist; to historicke zneni stanov tu nemam. V onom
historickem zneni stanov CSCTA byla navic Convention vyslovne oznacena za
akci pro zacinajici tanecniky.

Pocinaje novelou stanov CSCTA provedenou na CSCTA Convention 2001 plati, ze
Square Dance Coordinator je odpovedny za bloky Square Dance Workshopu pro
Convention. Z toho lze dovodit, ze soucasti Convention musi byt SD Workshop,
nikoli vsak to, na jake urovni ma byt zarazen.

Dokument CSCTA nazvany "Podminky poradani CSCTA Convention", jak byl prijat
na CSCTA Convention 2000 v Liberci, neobsahuje vubec zadny pozadavek na
workshop.

Mam tedy za to, ze povinnost MS Workshopu dana neni a nakolik si pamatuji,
ani historicky nebyla. Pravda, moje SD pamet nesaha pred rok 1997.

Michal Antonin