[Square] Pre-flyer Convention 2005

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pátek Únor 4 16:24:53 CET 2005

h.malcova at quick.cz wrote:
> Z vlastní zkušenosti s pořádáním silvestrů, kde  bývají k dispozici 2
> taneční místnosti, dáváme na program B-Plus a MS-A.

    Jenze na vase silvestry jezdi trochu jina sorta lidi. Mohu te
ujistit, ze podle zkusenosti poradatelu Bitysek by byl idealni uplne
jiny program, podle zkusenosti z Milovych C1,5 nalejvaren by vypadal
taky jinak.
    Navic, znovu opakuju, ze na teto akci je krome SD jeste i RD a Line
s country. A tim se tento klic, i kdyby byk jinak pouzitelny,
definitivne rozbiji.

> A obě místnosti bývají plné. Ti zkušenější tak pomůžou těm méně
> zkušeným protože level ob dva" už nezvládají.

    Tak to je fajn. Ale ja mam dost strach z lidi, kteri si pujdou
otravene sednout s tim, ze prece nepujdou tancovat Basic, kdyz uz umeji
MS. Cili na tom Basicu potkas spis lidi se znalosti A1 nez ty, co konci
na MS...

> Počítejte s tím, že Convention je pokládána za
> studentskou akci, tudíž i s tím, že si na daný level pokaždé stoupnou
> ti, kteří ho "skoro celý" umí. A přikaž někomu, ať opustí studentskou
> čtverylku na studentské akci. Hanče

    Nekde se stala chyba: podle původniho nazoru "otcu zakladatelu" sice
Convention mela byt orientovana na zacinajici tanecniky, ale to nic
nerika o tom, ze se jedna o akci pro studenty vsech levelu.
    Jinymi slovy, cim vyssi level, tim mensi tolerance k tomu, ze nekdo
boura ctverylku. Na Basicu stoprocentne - tam mam ohled na kazdeho, jako
by byl studentem. Na MS budu brat ohled na lidi s oznacenim student,
respektive na lidi, o kterych to vim nebo aspon predpokladam. Na plusu
uz se ohledy ztraceji (zustanou pouze k lidem, o kterych vim, ze se
opravdu snazi to plusko naucit), a pokud si nekdo stoupne na A1 s tim,
ze ji skoro umi, tak ho skoro nevyrazim.
    Je to dost tezke, je spousta lidi, kteri se nemaji levely jak
naucit, takze si je museji vytancovavat na akcich. Na druhou stranu je
spousta lidi, kteri si chteji na akci, ktera nikdy nenesla oznaceni
"student party" zatancovat lip nez s vagonky na seradovacim nadrazi...
    Pokud za mnou nekdo prijde, ze ma domluvenou cterylku, ale chybi jim
tam nekdo zkuseny, kdo jim da jistotu, lze predpokladat, ze to
neodmitnu. Pokud se mi ale takovito lide do ctverylky vetrou sami a
nedaji mi info o tom, ze to neumeji, budou mit problem a ja se zase
dovim, ze nejsem ohleduplny a pratelsky.

    Heart mentorujici