[Square] C 2005 Program 01 bez obsazeni

Frantisek Vlcek FrankVlcek na seznam.cz
Pátek Únor 4 19:55:04 CET 2005

================= Original message =================
From: "Michal Antonin" <Antonin at jtbank.cz>
To: "Konference o Square Dance" <square at square.cz>
Date: 4. 2. 2005 11:45

> S tim bych nesouhlasil. Tanecnici se sice pujdou najist tehdy, kdy se jim to
> bude hodit, ovsem faktem zustane, ze pujdou zhruba tak asi vsichni najednou.

Proc by meli jit vsichni najednou? Vsichni najednou zcela jiste nedostanou hlad. Ta jedna hodina , max jedna a pul mohlo stacit.
Nicmene ja to vyresim tak, ze v programu bude v dobe obeda blok "FREE DANCE". Proste kdyz se najde v tom case dost lidi a caller, ktery bude mit chut si treba zaexperimentovat nebo prosre jen tak zacallerovat (neco ve smyslu "Callers from the Floor"), tak zde bude mit moznost. Cili tanec v dobe obeda "nepredepisuju", ale ani nezakazuju. Komu se to bude libit, muze tancovat, kdo bude chtit lenosit, da si dvacet.

> [...]
> sale na parketu jednu ctverylku... moc fajn; na liberecke Convention, ktera
> presne tenhle postup pouzila, to presne takhle dopadlo.
>
> Bloky pred Grand Marchem jsou to same v blede zelenem, obohaceno o potrebu
> spachat hygienu, zkraslit se apod.; a jestli ma byt Grand March opravdu
> slavnostnim vrcholem akce, bez pauzy pred nim si to dost dobre nedovedu
> predstavit.

> Omyl. Frantisek poslal postupne dve verze programu, pricemz ta prvni byla
> spatne - nevim, kde se tam ten plusovy soubeh vzal, v navrhu CSCTA nebyl.

To se tam nejak vloudilo Petrovi Galovi a ja jsem to nezkontroloval a poslal dal. Omlouvam se a prikladam opravenou verzi.

Frank.

> Michal Antonin

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8