[Square] Pre-flyer Convention 2005

Milan Vancura milan na ucw.cz
Pondělí Únor 7 14:47:13 CET 2005

> Resenim je tudiz v prvni rade vzdelavat callery a rozsirovat jejich
> obzory, protoze tanecnici samozrejme nevi, ze neco neumi (pokud jim to

Ahoj,

ja si v prve rade myslim, ze tanecnik by mel byt povazovan za samostatne
mysliciho jedince nezavislem na jedinem cloveku na svete - klubovem calleru.
Tanecnik si dokaze zjistovat informace i sam. Z tistenych ci elektronickych
materialu (dnes neuveritelne snadno dostupnych oproti drivejsku), objizdenim
jinych klubu (napr. ve mestech, kde je jich vice) a hlavne na akcich - pri
tancovani i debatou s ostatnimi tanecniky a callery.  Vzdyt to by mel byt
primarni ucel akci, krom radosti ze spolecneho setkani ve vseobecne lidske
rovine (tj. obleceni a navoneni na GM a bufet).

K tomu se taky vaze to, ze nedokazu pochopit smysl vnitroklubovych graduaci.
Nedavaji vubec nic, krom namazanych chlebicku a mozna pocitu dulezitosti pro
kluboveho callera - jakesi "moci" nad svymi oveckami. Tanecnici jen opakuji to,
co jim ten samy caller pred chvilkou ukazoval. Bez jedine konfrontace s jinym
nazorem, jinym pohledem, jinym hlasem, jinymi blbinkami, jinou aparaturou,
jinym salem, jinymi spolutanecniky - zkratka nicim jinym. Graduace ma tim vetsi
cenu, cim vice se na ni musi tanecnik spolehnout sam na sebe a resit
"nestandardni" situaci.  Nejlepe kdyz vyrazi sam na zahranicni akci s (co
nejkvalitnejsim) callerem, ktereho doposud neslysel.

Pro vetsinu utopie, ze?

Milan Vancura